مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» سیمرغ به خانه ها پر می کشد

 

 

آلبوم موسیقی «سیمرغ» به آهنگسازی حمید متبسم و خوانندگی همایون شجریان تیرماه

سال جاری منتشر و در اختیار علاقه‌مندان در همه نقاط جهان قرار خواهد گرفت.


بنیاد سیمرغ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سیمرغ»، ساخته آهنگساز نام‌آشنای ایرانی حمید متبسم، اثری است بر اساس داستانی از شاهنامه حکیم ابولقاسم فردوسی که توسط ارکستر بزرگ سازهای ملی ایران متشکل از ۳۸ نوازنده و خواننده و تک‌خوانی همایون شجریان، یکی از مطرح‌ترین خوانندگان امروز ایران اجرا شده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این اثر پس از نخستین اجراها در ایران که با استقبال بیش از ده هزار شنونده روبرو شد، اکنون با  انتشار سی دی و اجرای چند دوره کنسرت در ایران و اروپا، پای در مرحله تازه ای می گذارد. پروژه سیمرغ موفقیت تاکنونی خود را وامدار تلاش شمار بزرگی از همکاران و دوستداران موسیقی ایرانی است، که آن را با صرف وقت و نیرو و کمک های مالی خود پشتیبانی کرده و دست یاری خود را هیچگاه از آن دریغ نداشته‌اند.
این بیانیه با اعلام این خبر که آلبوم صوتی سیمرغ در اوایل تابستان ۱۳۹۰ با کیفیت بالا ، به همراه دفترچه زیبایی شامل همه اطلاعات و همچنین اشعار بکاررفته در اثر به دو زبان پارسی و انگلیسی در ایران منتشر خواهد شد، ادامه داده است: ما نیک می‌دانیم که پس از عرضه این اثر سایت‌ها و وبلاگهایی با به زیر پا نهادن حقوق پدیدآورندگان و دست اندکاران پروژه سیمرغ و بی آنکه به هزینه های هنگفت صرف شده بیندیشند، آنرا  برایگان در دسترس همگان خواهند نهاد. اینکار باری دیگر بر بار گران مشکلات تولید چنین اثری خواهد افزود و مجموعه بزرگی از هنرمندان، یاری رسانان و پشتیبانان این پروژه را دلسرد خواهد کرد.
در ادامه می‌خوانیم: همچنین نیک می‌دانیم که دسترسی به سی‌دی‌های موسیقی برای بخش بزرگی از هم‌میهنان و دیگر علاقه‌مندان خارج از ایران بسیار دشوار است و آنان راهی جز دانلود این آثار در برابر خود نمی‌بینند. سیمرغ برای این گروه از دوستداران موسیقی چاره ای آسان اندیشیده است. با پرداخت مبلغ ۲۰ یورو معادل ۳۰ دلار آمریکایی، به‌علاوه مخارج پست (فهرست مخارج پست سفارشی: در هلند: ۸ یورو، در اروپا: ۱۱ یورو، در دیگرکشور‌ها: ۲۵ دلار آمریکایی)، به عنوان "کمک به بنیاد سیمرغ" و فرستادن رسید آن به نشانی اینترنتی foundation@simorq.org آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید آلبوم سیمرغ با دست خط و امضای آهنگساز به نام شما و به نشانی پستی شما در هر کجای جهان فرستاده خواهد شد. بنیاد سیمرغ پیشاپیش سپاسگزار همه کسانی است که با خودداری از دانلود غیرقانونی آثار موسیقی، از هنرمندان و یاریگران پروژه های هنری پشتیبانی می‌کنند.
کنسرت سیمرغ سال گذشته به رهبری محمدرضا درویشی در ورزشگاه انقلاب اجرا شد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:آلبوم سیمرغ,همایون شجریان, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب